niedziela, 14 czerwca 2009

Wystawa Klubu Supełek

Zawsze marzyło mi się spotykanie z osobami które maja takie zainteresowanie jak ja . Dzięki internetowi znalazłam , że niedaleko mnie spotykają się panie i dziergają . We wtorek byłam na pierwszym spotkaniu w Klubie Supełek. Akurat panie przyniosły swoje prace na wspólną wystawę z okazji Dni Pruszcza . Oj zbielało mi oko od widoku tych cudów i ciesze się że mogę się od Nich uczyć i udoskonalać swoje umiejętności . Właśnie wróciłam z wystawy oprócz naszych prac wystawione tez były obrazy pięknie malowane. Poznałam tam ciekawych ludzi i już nie mogę się doczekać wtorku kolejnego spotkania .

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście piękna wystawa. Koronki koniakowskie wymiatają! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wystawa. Miło spotkać się z osobami o podobnych zainteresowaniach. Życzę dalszych owocnych wtorkowych spotkań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda....cuda !
    I tylko żal człowiekowi ,że nie ma więcej dłoni w zapasie:)
    Życia by nie wystarczyło na zrobienie wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wystawa, same dzieła (o:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń