wtorek, 27 października 2009

Cd. choinki i haftu richelieu

Dla odmiany zrobiłam choinki ale mniejsze maja po 11 cm. Co do haftu richelieu wydziergałam ale moje nożyczki za strajkowały i nie chcą za nic wycinać, mąż próbował naostrzyć tylko że od tego ostrzenia to już nie tną wcale więc nie ciekawie wygląda środek haftu . Ale to jest mój próbnik więc wycięłam ten nieciekawy środek.Dostałam od edit http://cud-edit.blogspot.com/ wyróżnienie. Szkoda że nie można wyróżnić tak z 1000 ludzi jakoś nie potrafię wybrać tylko 10 ludzi , ale bardzo dziękuje i jak zawsze wyróżniam wszystkie blogi jakie są w moich ulubionych. Magda choinki duże maja od 33 cm do 39 cm.

2 komentarze:

  1. Te choinki zaczęły mnie prześladować...
    A kwiatki prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nierozumię jak mozno nie kochac te ślicne noworoczne rysunki

    OdpowiedzUsuń